24 kwietnia 2013

Happy Birthday to m My blog!

Moi Drodzy!
Trudno w to uwierzyć ale dzisiaj mija równo rok odkąd w założyłam Don't panic! It's fashion!
Po tym roku mogę szczerze wyznać, iż prowadzenie bloga do najprostszych nie należy i pochłania wiele wolnego czasu - na szczęście jest to moje hobby i nie mam ciśnienia na robienie wielkiej blogowej kariery...wszystko rozwija się w swoim tempie z czego jestem bardzo dumna:)
P.S. 
Jak mogę złożyć sobie sama życzenia to chcę kolejnego roku przygód z modą!









 

1 komentarz:

  1. Przyłączam się do Twoich życzeń i pozwolę sobie dodac kilka słów od siebie ...a więc strasznie się cieszę że założyś bloga,że rozwijasz swoje pasje i dzięki temu mgołam miec sznsę poznania wspaniałej osoby jaką niewątpliwe Jesteś ! Życzę CI aby kolejny rok był lepszy, by pozwolił poświęcic więcej czasu swoim pasjom !

    Blogowanie to nie tylko moda, to wspaniali ludzie, którzy otaczają Nas, rozmowy w prawdzie wirtualne( choc zdarza się że przenoszą się do realu )świetna zabawa a także wymiana zdań poglądów ...:)TO bycie tak po prostu TU w sieci z takimi ludzmi jak TY !

    Najlepszego dla Ciebie i blogaska :)

    OdpowiedzUsuń