14 października 2012

Burgundy skirt and checkered shirt


Dłuższy czas zastanawiałam się w jaki sposób zestawić tą burgundową spódnicę, tak żeby zestaw nie wydawał się wieczorowy. Wtedy przypomniałam sobie, że mam koszulę w kratę, która oprócz białego i zielonego koloru ma także akcenty koloru czerwonego wina. Dzięki takiemu połączeniu udało mi się stworzyć ubiór codzienny, przełamany stylem rockowym dzięki skórzanej ramonesce.

Shirt - ZARA %
Skirt - NN uszyta na miarę
Shoes - F&F
Shopper bag - ZARA old one  
Jacket - H&M old one 
























12 komentarzy:

  1. uuu, podoba mi się.
    Najlepsza długość spódnicy - przed kolanko. Wtedy nie skraca i nie poszerza łydek. Także strzał w dziesiątkę ;)

    No i trzewiki pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !Piękna spódnica i świetnie wygląda z ta koszulą, a torba ...kradnę..hah:)przydałaby mi się :*Marta Ja pamiętam o tych znaczkach, następny post postaram się w tygodniu zmontowac i wkleic medale ..HI:*B*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Medale są przyznane i to najważniejsze, a z postem na spokojnie zmontujesz jak znajdziesz czas <3

      Usuń
  3. Według mnie wyszło idealnie, ja pewnie zarzuciłabym jeszcze jakimś cienkim, skórzanym paskiem :) Śliczne butki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) początkowo było z paskiem ale przesuwał mi się i czułam się niekomfortowo, poza tym wolę minimalistyczne połączenia żeby nie czuć się "przerysowaną", a w paskach odkąd pamiętam nie lubię chodzić - po prostu jakoś tak mam, ale oczywiście dla osoby, która nosi paski i czuje się w nich dobrze jak najbardziej fajne połączenie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jaka spodnica <3 nie dosc ze brgundowa to jeszcze ma idealna dlugosc! Perfekcyjnie ja polaczylas ! Jest cos w Twoich zdjeciach ze chce sie je ogladac, niby sie nie usmiechasz, ale sa bardzo dojrzale i to chyba przyciaga! Całuję i zapraszam do mnie gdzie rowniez w ostatnim poscie burgund jest kolorem przewodnim , monile www.monilefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne połączenie spódnicy i koszuli :) Super

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica mnie urzekła :)
    Trafiłam tu z MP. Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie- ta koszula jest idealna - połączenie butelkowej zieleni i bordo jest genialne. Spódnica pasuje ci w 100 % jesteś w niej tak mega kobieca a właściwie nie - dziewczęca - napawam się widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zestawiłaś spódnicę z koszulą zarówno kolorystycznie jak i wzorniczo , krata bardzo ożywia cały loook ! ...a ja już czekam na następny - widziałam już na MP <3


    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń