30 października 2012

Biker Boots

W ostatnim czasie jestem na etapie poszukiwania idealnych klasycznych damskich oficerek, które zapinane są z tyłu buta na suwak i nie trzeba ich wciągać na siłę na nogę. Niestety na aukcjach jak już znajdę coś zaspokajającego moje wyobrażenia na temat idealnych kozaków, to non stop ktoś mnie przelicytowuje. 
Chciałabym kupić buty, z których nie dość, że będę zadowolona w sensie wyglądu ale także pod względem ceny i tak moje poszukiwania w rezultacie zboczyły z tropu i skupiły się na bikerach.
Mam na oku te ze zdjęcia poniżej, które znalazłam na Asos. 

A Wy jak myślicie dobry wybór? Cena to około 67 $ więc jeszcze nie ma tragedii. Może macie kozaki w podobnej cenie, które możecie mi polecić??


4 komentarze:

  1. kurde no fajne i jeszcze te propozycje zestawień w sumie moga byc eleganckie i pasuje do nich tez gruba lekko wystajaca ciepla skarpeta wiec i praktyczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, aczkolwiek w temacie oficerek to ja lubię więcej klamerek ;) i jeszcze więcej...i jeszczeeee.....

    taramtaram :) ale nie mogę sobie już butów kupować bo przesadzam ostatnio....i stopę sobie dziś wywinęłam w moich botkach jak na pociąg biegłam....i teraz leżę z okładem...bo boli ;/ echhhh....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG nic mi nie mów ja tak sobie kość śródstopia złamałam przecież i to w dodatku w balerinkach ... O_o współczuję, a co do butów klamry fajna sprawa ale mi póki co to dwie wystarczą :P

      Usuń
  3. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń