4 września 2012

REDESINGNED JACK

W tym poście chciałabym przedstawić siebie w przerobionej przeze mnie koszulce, znanej Wam poniekąd z wcześniejszego z x dat wstecz posta, trochę to zagmatwane, a pomysł był prosty.
Prawie 2 miesiące kupiłam koszulkę, a dokładnie tunikę z nadrukiem Jack Daniel's. Okazało się po pierwszym założeniu, że nie do końca wyglądam tak jak to sobie wcześniej wyobrażałam. Wtedy właśnie wpadł mi do głowy pomysł, że ową tunikę nieco przerobię. Postawiłam na kilka cięć: wycięłam po bokach "wywietrzniki" wzdłuż ciała oraz wycięłam wykończenie dekoltu. Za niedługo zamieszczę kilka zdjęć z tej przeróbki w podstronie DIY, a w głowie mam jeszcze dalszy proces cięcia tej tuniki, a mianowicie pozbycie się wiszących rękawów i dążenie do wyglądu kamizelki - mam nadzieję, że materiał to przeżyje ;)
 
















11 komentarzy:

  1. Ooo, kurcze, bardzo fajnie wyglądasz w tej koszulce! Uwielbiam takie przeróbki, choć sama mam dwie lewe ręce do tego typu skomplikowanych czynności. Zawsze śmieje się mówiąc, że "mam od tego ludzi", tzn mojego tatę, ale taka prawda, że jeżeli zrobi się coś samemu to uczucie jest zupełnie inne, niż zrobi to ktoś za Nas. Tym bardziej zazdroszczę! :)

    Aaa i strasznie podobają mi się Twoje włosy! Dzięki za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz;0 cały zestaw mi się bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajjj świetna koszulka ...i ta fryzurka :)))ślicznie wyglądasz!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. i bomba a juz pisałam ze fryzurce nadziwić sie ( pozytywnie ) nie moge miałam taka i chodzi mi ona po glowie ale nigdy nie moze mnie fryzjerka ściąć tak zebym byla zadowolona od A do Z :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo szukałam osoby, która będzie moją bratnią duszą, będzie czytała w moich myślach jeżeli o moje włosy...i jak to mówią koleżanka, koleżance poleciła i chodzę do stylisty, który ma swoje atelier w mieszkaniu, bardzo ciężko się do niego zapisać ale polecam każdemu :)

      Usuń
  5. WOW! Ale masz świetną fryzurę! :)
    Bardzo fajnie wyglądasz. :) Tunika, szorty, baleriny - SUPER! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, i fajnie Ci wyszło z tą przeróbką (pamiętam tamten post, taki kolorowy naszyjnik chyba dobrałaś). Dużo jest tych koszulek, ale Twoja teraz prezentuje się oryginalnie - i o to chodzi. A ten piaseczek na stopach to z nadmorskiej plaży ?? hehe . Pozdrawiam Panią z fryzurą, którą od dawna już się zachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i mega Ci to wyszło :). A Twoje włosy lubię bardzo! Ja mam wygolony jeden bok i już kombinuję co by tu dalej przyciąć :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zaczęło się od jednego boku poszperam w archiwalnych fotkach i zrobię specjalnego posta z tym jak zmieniały się moje włosy :) to już pewne!
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Tak! Koniecznie! Będę mieć inspirację, bo na razie właśnie wróciłam od fryzjera i trochę mi mina zrzedła...

      Usuń
  8. Super stylizacja...top poprostu kooocham!! <3
    Zdecydowanie bede Cie obserwowac :)
    http://chasingfashiondream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń