26 września 2012

JEANS SHIRT

Ostatnio bardzo upodobałam sobie koszulę jeansową. Mam ochotę nosić ją prawie codziennie tak samo w eleganckich jak i luźnych połączeniach. W tym pocie przedstawiam połączenie ze spódnicą i z niedawno przedstawionym Wam naszyjnikiem. 
Zdjęcia domowe, zrobione zaraz po powrocie z pracy (a co tam w pozwoliłam sobie na odrobinę swobody ubiorowej), z wietrznej i chłodnej soboty, w którą to wystąpił totalny brak ochoty na wystawianie się na dwór. 

Przypominam o aukcjach na allegro : KLIK

Shirt - Stradivarius
Skirt - ZARA old
Wedges -  ASOS
Necklace -  NN















  

10 komentarzy:

  1. ja ostatnio też ciągle noszę jeansową koszulę, łączę ją z czym się da :) Twoje połączenie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula .....też mam ochotę na koszulę :))a naszyjnik bardzo ciekawy i orginalny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no rzeczywiscie koszula jest obłedna a naszyjnik tylko bardziej to podkresla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik, zdecydowanie dodaje charakteru! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, muszę się wybrać na lumpy celem koszulowych poszukiwań. Jeans jest zawsze na czasie ;)
    a naszyjnik jest niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie leży na Tobie ta koszula. Też ostatnio miałam chrapkę na taką koszulę,ale niestety nie udało mi się zdobyć odpowiedniej. ;-) Pozdrawiam serdecznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Verry nice outfit!Thank you for the nice comment on my blog!X

    OdpowiedzUsuń
  8. super naszyjnik , a koszula Mistrz ! genialna jest <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moim blogu czeka na Ciebie nominacja do zabawy :)

    P.S. A zestaw świetny, naszyjnik "robi" klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna koszula tez je uwielbiam a naszyjnik po prostu boski :):) pozdrawiam www.szafa-z-ciuchami.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń