9 lipca 2012

SOMETHING NEW :D

Ponieważ omija mnie czas trwających letnich wyprzedaży postanowiłam skorzystać z możliwości zakupu w sklepach online.
Wśród nowych rzeczy niestety nie udało trafić mi się z rozmiarem długo oczekiwanych szortów koronkowych i muszę dokonać zwrotu :(( Poza nimi wszystko leży na mnie idealnie ;)
A jak przebiegają Wasze wyprzedażowe zakupy??Macie jakieś wymarzone perełki na swoim koncie?















Te pstrokate, neonowe szorty udało mi się wypatrzeć w sklepie...Pepco cena także powaliła mnie na kolana i zadecydowała o tym, że od razu znalazły się w moim koszyku :)))


3 komentarze:

  1. ja przymierzam się do kupna butów na zara on-line:)

    może doradzisz mi które wybrać???

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=438223426223027&set=a.429195563792480.98366.412230185489018&type=1&relevant_count=1&ref=nf


    Pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion




    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widze, ze kupilac ta koszulke Jack'a:) Czeakam na zestaw z nia:)
    Reszta zakupow tez super. Szkoda, ze nie trafilaz z rozmiarem koronkowych szortow, bo sa sliczne.

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak kupiłam koszulkę Jack'a wypatrzyłam ją na allegro za niewielkie pieniądze i za jakiś czas się w niej pokażę :)
      Pozdrawiam,
      M.

      Usuń