24 lipca 2012

CHOCOLATE PANTS

Jakoś mnie natchnęło w niedzielę żeby powrócić do kolorów ciemnych, stonowanych ale ulubionych. Być może wydawać się może, że się o mały włos nie ugotowałam, jak to czarny i brązowy założyć na słońce? Jednak Was uspokoję spodnie wykonane są z delikatnego przewiewnego materiału. Połączyłam je z koszulą z bufiastymi rękawami - bardzo lubię ten trend power shoulders - oraz z sandałkami w stylu melissa :)

Koszula/Power shoulders shirt - H&M old one
Czekoladowe spodnie/Chocolate Pants - VILA, to jedna z ulubionych moich duńskich marek, w swojej szafie mam trochę rzeczy tej mało znanej firmy :)
Torebka/Bag - H&M old one
Naszyjnik/Nacklace - Rossmann
Sandałki w stylu Melissa/Melissa style sandals - Primark


 
















6 komentarzy:

  1. Ładnie :) Czarna bluzka raczej nie na upały, ale i tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny blog :)
    Dodałam twój blog do obserwowania , liczę na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super - mówi sie ze diabeł tkwi w szczegółach - i tak jest - ten naszyjnik łączy sie cudnie z kolorem spodni

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula dzięki tym bufkom jest niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie prezentujesz się w tym zestawieniu. Wszystko leży na Tobie idealnie, fasony dobrane do figury, kolory stonowane, ale twarzowe :)
    Pozwolę sobie wpadać od czasu do czasu :)
    Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie, taka romantyczna elegancja!

    OdpowiedzUsuń