18 czerwca 2012

PASTEL PINK

W tym poście przedstawiam stylizację na rodzinny piknik na świeżym powietrzu. 
Miałam na sobie sukienkę w kolorze pudrowego różu, było bardzo gorąco i okazało się to idealnym wyborem. Przewiewna, nie krępująca ruchów, połączyłam ją z sandałkami. 
Dla osób, które zastanawiają się czemu nie noszę szpilek do stylizacji, albo zdarza mi się to rzadko: po pierwsze jestem wysoka i jak już zakładam buty na obcasie to są to większe okazje niż spacer lub jak w tym przypadku piknik rodzinny, po drugie cenię sobie wygodę i oszczędzam swoje stopy żeby na starość nie dorabiać ortopedów :)

Sukienka/Dress -  H&M old one
Bransoletka/Bracelet - Parfois
Sandałki/Sandals - Chix kupione kiedyś w DeeZee
Torebaka/Bag - allegro.pl
















2 komentarze:

  1. Sliczna sukienka. Wygladasz bardzo delikatnie i kobieco. A przy tak zgrabnych nogach szpilki nie sa Ci potrzebne:)

    Pozdrawiam:)

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny przede wszystkim! No i za miłe słowa ja już Twojego bloga obserwuję i zachęcam innych do zaglądania!
      Pozdrawiam,
      M.
      :*

      Usuń